Bring on the f***ing darkness!!!

Talande rubrik på två sätt.  Dels så tvärdog min Iphone idag. Den vill verkligen inte hoppa igång, och jag vet inte om det beror på att laddningen har slutat funka, eller om telefonen bara har hängt sig, eller något helt annat. Nåja, steg ett blir att äntligen byta ut den trasiga skärmen, och samtidig meka dit HOME-knappen (den där i mitten, ni vet) så att jag kan testa att reboota telefonen. Funkar inte det så har jag problem.   Således ingen idé att försöka nå mig på mobilen på ett tag (precis som vanligt med andra ord) 

Appropå darkness så berättade jag ju för några veckor sedan att ett extraljus gått åt skogen på Peugeoten. Idag lyckades jag hitta en prisvärd ersättare på Ebay i Tyskland.   Hella  Luminator Metal Compact Xenon  (världens längsta namn på ett extraljus??)  Bring on the darkness!! Jag köpte / hittade bara en lampa, men det räcker bra för dessa är för det första snordyra om man inte har tur som jag hade idag, och för det andra så sitter det ju två bra extraljus på bilen redan.  Autoexperten ska ha över 4000 spänn….för ETT extraljus. Det är ju fullständigt sinnessjukt!

http://www.autokatalogen.se/afw/lulea/view_article_info.do?articleIdNo=570155&nodeIdNo=297277

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar